juni 2011

Ny uke - nye muligheter og en god lavkarbodrink!

Forje uke skrev jeg jo s fint at jeg startet p CampKilo og jeg var flink pike og fulgte det i to dager (mistet 2 kg de to dagene).

Men s blei jeg med noen venner ut p onsdag og da blei det jo noen l og endel drinker. S kom St. Hans og da kom det litt folk til meg ogs skulle vi s fint p Holmenokken se p showet! Ikke at vi noensinne kom oss ditt, vi ble hos meg og drakk fr vi stakk p byen. Men hvertfall s endte det med vanlig mat resten av uka. For s kom nemlli fredag, lrdag og sndag og CampKilo ble et vagt minne om en lur plan jeg hadde..

N skal jeg vre litt asosial i tiden fremover og da blir det enklere fokusere p lavkarbo. Er s sliten og forkjla-ish at n blir det kjre p med CampKilo, trening og kanskje litt ordentlig svnrytme..

S til dere som lurer p hvor mye man gr ned i lpet av en uke m nesten bare vente en uke til..

Her kommer en veldig god og lavkarbovennlig sommerdrink jeg og Espen kom frem til engang i fylla. Det er egentlig bare tilfeldig at den blei lavkarbovennlig:
- 1 Shotglass med vodka
- 1 ss. sitronsaft
- 3 ss funsaft (tror vi brukte jordbr)
- 1 ts sukrinmelis
- Masse isbiter
- SpriteZero
Rist alt utenom Sprite i en shaker, hell det over i et stort glass og hell over Sprite til det blir passe fult. Jeg har ikke fryser s isbiter er et fremmedord hjemme hos meg - men det er alltid godt ha med!

I denne drinken er det under 1 g. karbo i hele og den smaker faktisk veldig godt, den gjorde i alle fall det den kvelden.

Jeg fikk ikke den hersens paraplyen til st snn fancy p siden av glasset s puttet den likegodt bare rett neddi glasset, praktisk!

HUSK TRYKKE HER FOR BLI MED P KONKURRANSEN MIN HVOR DU KAN VINNE EN FETTPROSENTMLER!

BootyBuilding: Fettforbrenning gjort enkelt!

Er du lei av en kropp som tviholder p fettet uansett hvor mange timer du lper p mlla, hvor mye grnsaker du knasker p og hvor mange ganger du sier neitakk til kaker og hopper over kveldsmaten?

Vel, det er i alle fall jeg!

Som s alt for mange andre har jeg alltid vrt av den oppfattning at for f en tynn og veltrent kropp m man trene kondisjon til man ser dden i hvityet.. Det skader heller ikke la vre spise s lenge som mulig og unng styrketrening som pesten, da blir man jo trossalt bare tjukkere og fr bollemuskler.

Heldigvis begynner flere og flere f opp ynene for hvor utrolig feil, dum og usunn den oppfattningen er!

N er eksamenstiden min over og jeg skal straks begynne mitt spennende samarbeid med BootyBuilding! P deres nettside finner man kosthold - og treningskonsept rettet mot alle oss damer. Endelig noe som er skreddersydd for at vi skal oppn vre ml!

Jeg har nettopp lest e-boken "Fettforbrenning gjort enkelt" og som mange av dere vet er mine kunnskaper om trening ikke helt p topp, de kan egentlig kalles ueksisterende. S jeg fikk en god del aha-opplevelser da jeg leste den. I utgangspunktet s jeg for meg ikke forst noenting men hele boken er skrevet p en forstelig mte med vanlig "mannen-i-gata" sprk.

Det geniale med denne e-boken er jo at man har den p pcen og da er det ogs mye enklere lese og virkelig sette seg inn i det som str!

I boken fr man blant annet vite:
- Hvordan man kan bli kvitt de gjenstridige fettreservene
- Hvordan det faktisk er mulig bli kvitt cellulitter!
- Hvordan fettforbrenningen i kroppen fungerer og hvordan manipulere den slik at man fr de resultatene man nsker
- Hvordan bygge opp en lavkarbodiett for optimal fettforbrenning

Boken gr gjennom to treningsprotokoller i detalj. I tillegg fr man forslag til hvordan man kan sette opp treningen uke for uke. Avslutningsvis fr man litt informasjon om spisedager og hvordan disse gjennomfres.


Ekstrem Fettforbrenning- Gjort enkelt!

Mlgruppen for denne eboken er i utgangspunktet for de med en fettprosent p mellom 15 og 18% men den kan gjerne benyttes for fettreduksjon selvom man ligger p en hyere prosent.

Dersom du fler at du trener mye men ikke fr resultatene du fortjener anbefaler jeg deg virkelig p det sterkeste g inn p BootyBuildings hjemmesider ta en titt p hva de har tilby!

Det er en utrolig motiverende e-bok lese og begge protokollene som gjennomgs er forklart p en enkel mte.
N har jeg lest gjennom boken to ganger og etter gang nummer to fant jeg frem treningstyet mitt! Man blir utrolig motivert til begynne trene allerede mens man sitter der leser boka.

Idag er det go-vr i Drammen s n skal jeg prve meg p en powewalk opp Strmssen..

, Jevnaker

Min egen lille online kokebok hvor alle oppskriftene er lavkarbo :) Har du sprsml ang. ketolysekuren er det bare sende melding. Jeg er godkjent ketolysekursleder s liker tro at jeg kan svare p de fleste sprsml rundt et ketogent kosthold :)

Norske blogger
hits